Tuesday, November 6, 2012

איך לעשות מסיבה יום הולדת בבית

איך לעשות מסיבה יום הולדת בבית

אתה לא צריך תקציב גדול כדי להתחיל את מסיבה יום הולדת בבית לילד שלך.

ללא קשר לשכירת חדר או לצאת ליום של כיף פעילות, מסיבת יום הולדת בבית היא דרך מצוינת לחגוג את יום הולדתו של הילד מסיבה יום הולדת בבית ולעודד את זמן טוב לכולם.

הנה כמה דרכים שאתה יכול להפעיל מסיבת יום הולדת מוצלחת בבית:
1. להקדיש את חדר. תלוי במספר ילדים שנכנסו למסיבת יום ההולדת, זה כנראה רעיון טוב כדי להקדיש מקום למסיבה. נסו לנקות את החדר, ולכן אין הרבה מקום בפחית. זה יאפשר לילדים ללכת לשירותים באופן חופשי.

2. הכן אוכל טוב שיוגש מסיבת יום הולדת. בחדר שבו אתם מתכננים למסיבה, להקדיש מקום למסיבה ליצור טבלה עם כל האוכל. נסה לבחור מזונות שהם קלים להכנה, כמו זה יאפשר לילדים לאכול במהירות, בלי יותר מדי ניזק. זה יכול לכלול דברים כמו גבינה ואננס על מקלות, לחמניות פשטידות גבינה ומקלות גזר.

3. תכנון פעילות בשביל מסיבת יום הולדת. פעילויות לא חייבות להיות יקרות. אתה יכול לעשות דברים כמו בלוני מים ונגנו תקליטורים, כך שניתן ליצור משחקים שונים לילדים לשחק. אם זה יפה, זה רעיון טוב לעשות את זה בגן. אם לא, החדר שלך יהיה מוקדש ביד. לשמוע דברים כמו אריות ישנים, להעביר את פסלי חבילה, כיסאות מוזיקליים ונגינה.

4. אל תגיש ישר את עוגת יום הולדת. ודא כי אם יש לך עוגת יום הולדת לילד שלך, אל תיתן לאף אחד יכול להיפגע. אצבעות דביקות על עוגה נפוצות מאוד! תביא את העוגה כאשר הניח על העוגה, כך שילדים יכולים לראות. לאחר מכן, ודא לחתוך את העוגה בנוכחות ילדים, כך שתוכל להבטיח שכל אחד יקבל פרוסה. אם יש לך כל שנשאר, לשים אותם בשקיות מסיבת יום הולדת שניתן אף אותן לקנות.

5. תיקי צד תוצרת בית. שקיות מסיבת יום הולדת לא צריכות לפוצץ את התקציב. אתה יכול לקנות תיקי צד זולים בכמויות גדולות, ולמלא אותם עם אלמנטים משותפים שהילדים יאהבו. חנויות מקומיות רבות יש שקיות לצד שריקות בתפזורת, זיקוקין, בלונים ועוד. אתה יכול גם לקנות מיני מבוכים לילדים לשחק איתו, הם לא לשבור את הבנק או. ודא שלכל ילד מקבל שקית יום הולדת כשהם יוצאים מהבית. הדבר זה מאפשר לצד לנמשך זמן רב אחרי שעזבתי את הבית!

רעיונות למסיבת יום הולדת עשר לילד

3 comments:

  1. מקלות גזר? אני לא רואה איך ילדים בארץ הולכים לשתף פעולה עם "ממתק" כזה. למרות שאני באופן אישי בעד להכניס מזונות יותר הגיוניים ובריאים לתפריטים במסיבות. אנחנו בעידן כזה שכל יום יש יום הולדת לילד אחר ונדמה שהחיים שלנו חיים על עוגות יום הולדת במקום על אוכל נורמלי.

    ReplyDelete
  2. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שיום הולדת כזה צריך באמת לשתף את הילד בכל צעד בהכנה כדי לראות שבאמת נצליח לקלוע לטעם של ילדים. המחשבה שהיום הולדת שתיכננו לא הצליחה ובגלל זה הילדים לא נהנו יכולה להיות מאוד מבאסת ולאפילו לבאס את הילד ביום הולדת שלו.
    האוכל והמוסיקה הם הדברים הפחות חשובים ביום הולדת, מפני שאף אחד לא יזכור שיר מסוים או איזה עוגה הייתה לו ביום הולדת כולם זוכרים את ההפעלות שלהם.
    אני הזמנתי לבני הפעלות אינטראקטיביות לימי הולדת וכל הילדים מאוד נהנו מכל שניה.
    אני חושב שכדאי לשתף את הילד בבחירה ככה יותר קל לעשות את הדבר שהם יהנו ממנו הכי הרבה!

    ReplyDelete
  3. לא להוסיף יותר

    https://www.facebook.com/DEKELBAMBA

    ReplyDelete